OS Max-105HZ-R w/PowerBoost Pipe

749,00 CHF
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O.S.Max-105HZ-R w/PowerBoost Pipe Zweifach kugelgelagerter Hochleistungs-Helikoptermotor. Für eine konstante Kraftstoffversorgung in allen Fluglagen ist ein Regulator am Vergaser angeflansch Technische Daten: Breite: 61 mm Länge ü.a. ca.: 115 mm Wellengewinde: UNF 5/16-24 Abst.-Bef.-Löcher längs: 25 mm Vergaser: 61G Gesamtgewicht ca.: 608 g Höhe ca.: 100,5 mm Bef.-Loch Ø: 4,2 mm Drehzahlbereich ca.: 2000 - 16500 U/min Bohrung: 29 mm Abst.-Bef.-Löcher quer: 52 mm Hubraum: 17,17 cm³ Leistung kW (PS) bei: 3,8 PS 15000 U/min Länge bis Nabe: 82,6 mm Hub: 26 mm Enjoy huge power and performance with the compact 105HZ-R! The OS
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OS Max-105HZ-R w/PowerBoost Pipe Zweifach kugelgelagerter Hochleistungs-Helikoptermotor. Für eine konstante Kraftstoffversorgung in allen Fluglagen ist ein Regulator am Vergaser angeflansch Technische Daten: Breite: 61 mm Länge ü.a. ca.: 115 mm Wellengewinde: UNF 5/16-24 Abst.-Bef.-Löcher längs: 25 mm Vergaser: 61G Gesamtgewicht ca.: 608 g Höhe ca.: 100,5 mm Bef.-Loch Ø: 4,2 mm Drehzahlbereich ca.: 2000 - 16500 U/min Bohrung: 29 mm Abst.-Bef.-Löcher quer: 52 mm Hubraum: 17,17 cm³ Leistung kW (PS) bei: 3,8 PS 15000 U/min Länge bis Nabe: 82,6 mm Hub: 26 mm Enjoy huge power and performance with the compact 105HZ-R! The OS Max 105HZ-R is the engine that precision aerobatic and 3D heli pilots have been waiting for! In order for 90-sized machines to nail huge maneuvers and hardcore, smackdown-style 3D it`s all about power, and 105HZ-R have it in abundance. Displacement has been increased by 15%, while a huge venturi rams air into the carburetor, producing massive power. Plus, they fit in a .90-sized mounting pattern. Featuring the displacement of a 1.05 in the mounting space of a .90. More displacement means more power, and these engines boost displacement by 15%! A huge venturi boosts output even further. The machined, blue anodized heatsink head is light in weight, and cools the engine efficiently. The 105HZ-R features the pressurized DRS (Demand Regulator System), which ensures consistent fuel flow regardless of the heli`s attitude
OS Motoren
EE 783A

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